logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
plus Jednostki budżetowe
plus Instytucje kultury
plus Zakłady budżetowe
plus Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
plus Spółki akcyjne
plus Spółki z o.o.
 TABLICA OGŁOSZEŃ 2023
A A A


Zarządzenie nr 40/06
Burmistrza Miasta i Gminy w Bogatyni
z dnia 23.05.2006r.

w sprawie określenia zasad prowadzenia Centralnego Rejestru Umów w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni.

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 200]r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) Burmistrz Miasta i Gminy w Bogatyni zarządza, co następuje:

§1

Wprowadzam następujące zasady prowadzenia Centralnego Rejestru Umów w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni, zwanego dalej Rejestrem.

§2

Prowadzenie Rejestru należy do zakresu obowiązków Biura Burmistrza.

§3

Podstawą dokonania wpisu w Rejestrze jest oryginał umowy zawierający wszystkie wymagane elementy, w szczególności:
- tytuł umowy,
- nazwę stron umowy,
- przedmiot umowy,
- cenę (wartość świadczenia),
- podpisy stron umowy potwierdzające złożenie oświadczenia woli zawartego w treści umowy,
- parafy radcy prawnego. Skarbnika Gminy lub innych osób wymagane przepisami prawa lub Regulaminu Urzędu Miasta i Gminy

Dokumenty nie spełniające w/w warunków nie podlegają rejestracji w Rejestrze.

§4

Zakres informacji wymaganych w prowadzonym rejestrze, które powinny być uwzględnione w każdej pozycji Rejestru przy dokonywaniu rejestracji umowy powinien zawierać:
- liczbę porządkową wpisu
- będącą nr umowy w Rejestrze,
- datę zawarcia umowy,
- stronę umowy,
- treść umowy (czego dotyczy umowa)
- czytelny podpis osoby dokonującej wpisu
- datę dokonania wpisu,
- uwagi (np. aneks, itp.)
 


§5

1.Oryginały umów na podstawie, którycłi dokonano wpisu do Rejestru stanowią załączniki do Rejestru.
2.W przypadku prowadzenia Rejestru w formie elektronicznej należy dokonywać wydruków z rejestru w okresach miesięcznych. Podpisane przez osobę odpowiedzialna za prowadzenie Rejestru wydruki stanowią załączniki do Rejestru.

§6

1.W przypadku konieczności wydania umowy z ze zbioru załączników do Rejestru, wnioskodawcy wydaje się kopię umowy potwierdzoną za zgodność z oryginałem..
2.Wydanie oryginałów umów może nastąpić tylko na żądanie uprawnionego organu upoważnionego na podstawie przepisów ustaw szczególnych.

§7

Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

§8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Ilość odwiedzin: 1653
Nazwa dokumentu: Zarządzenie Burmistrza Nr 40/2006
Skrócony opis: Zarządzenie nr 40/06 Burmistrza Miasta i Gminy w Bogatyni z dnia 23.05.2006r. w sprawie określenia zasad prowadzenia Centralnego Rejestru Umów w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni.
Osoba, która wprowadzała dane: Marcin Łohyn
Data wytworzenia informacji: 2006-06-21 14:24:19
Data udostępnienia informacji: 2006-06-21 14:24:19
Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-17 10:55:09

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner