logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
plus Jednostki budżetowe
plus Instytucje kultury
plus Zakłady budżetowe
plus Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
plus Spółki akcyjne
plus Spółki z o.o.
 TABLICA OGŁOSZEŃ 2023
A A A


Burmistrz Miasta i Gminy  Bogatynia
na podstawie art.3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)

ogłasza nabór  na wolne stanowisko urzędnicze – inspektora  ds. edukacji  w Wydziale Edukacji, Kultury i Sportu

Wymagania obligatoryjne:
-kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku inspektora ds. edukacji - wykształcenie wyższe administracyjne
-minimum 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
-spełnienie pozostałych wymagań określonych w art. 3 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z zm.)
Wymagania dodatkowe:
1. najomość przepisów prawa w zakresie ustaw o:
-samorządzie gminnym,
-systemie oświaty,
-Karta Nauczyciela,
-Kodeks pracy
2.Umiejętność praktycznego wykorzystania posiadanej wiedzy poparta doświadczeniem zawodowym,
3.Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych,
znajomość oprogramowania firmy Vulcan – w szczególności: Kadry Optimum i Arkusz Organizacyjny Optimum.
4.Umiejętność pracy w stresie.
5.Odpowiedzialność, obowiązkowość, staranność, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
Zakres wykonywanych zadań
1.
Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej wg obowiązujących przepisów.
2.Prowadzenie dokumentacji kadrowej dyrektorów jednostek oświatowych.
3.Prowadzenie dokumentacji związanej z projektami organizacyjnymi placówek oświatowych.
4.Prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku szkolnego i obowiązku nauki.
5.Koordynacja spraw związanych z organizacją dowozów dzieci do szkół i przedszkoli.
6.Koordynacja spraw związanych z dowozem dzieci niepełnosprawnych do szkół i jednostek oświatowych.
7.Prowadzenie spraw związanych z refundacją wynagrodzeń pracowników młodocianych.
Wymagane dokumenty
-list motywacyjny
-życiorys – CV
-kserokopie świadectw pracy
-kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
-kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
-oświadczenie o niekaralności
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli

Podmiot udostępniający: UMiG Bogatynia
Osoba, która wytworzyła informację: Olimpia Stanaszek
Osoba, która odpowiada za treść: Olimpia Stanaszek
Osoba, która wprowadzała dane: Marcin Łohyn
Data wytworzenia informacji: 2007-06-06 12:46:38
Data udostępnienia informacji: 2007-06-06 12:46:38
Data ostatniej aktualizacji: 2007-06-11 11:20:14

Wersja do wydruku...

corner   corner